Skip to main content

De TV ontvanger reageert slecht. Tijdens tv kijken lijkt het nog ok, maar om bij opnames te komen en te kijken, weigert hij dienst.

De afstandbediening werkt wel (bij TV kijken, en hij geeft een normaal groen licht bij bediening).

De TV ontvanger heb ik al (een paar keer) herstart.

En toen dat niet werkte, heb ik ook de TV ontvanger gereset (software opnieuw geïnstalleerd.

Ook dat werkt niet.

Graag spoedig de oplossing voor dit probleem!!

Welk type ontvanger heb je en is die met een kabel aangesloten op het modem? Heb je dit soort dingen in huis?

 


Ontvanger = Motorola VIP1853 en inderdaad met een kabel aangesloten op het modem.

Nee, dat soort dingen heb ik niet. Het gaat om een huiskamer van 4x4… Een versterker zou niet nodig moeten zijn, lijkt me. Daarbij werkt het al jaren zoals het nu ging… ?


Oei,Omruilen die motorola!

Hier kan je die omruilen,Je krijgt dan een vip2952 of HMB2260(meestal de vip2952) terug: kpn.com/omruilen

Je moet alleen de adapter+de vip1853 inleveren,De overige spullen moet je houden!!


Thanx. Ik was al bang voor zoiets, maar als het helpt.… Blijven mijn opnames behouden?


Opnames staan op de cloud,Dus ja die blijven behouden!

 


Welk modem heb je eigenlijk?Als die ook sterk verouderd is kan je die het beste ook meteen omruilen.


Experia Box V10A, Die zou iets minder verouderd moeten zijn…


Klopt,Die hoeft niet omgeruild te worden:wink:


Hoi @SachaP, de 1853 is inderdaad de jongste niet meer. Ik verwacht dan ook dat het een nieuwe weer als van ouds zal werken. Is het nog gelukt via het linkje die @martijn197108 heeft gedeeld?


 Ja, omruilen is gelukt. Ik had online een afspraak gemaakt voor de woe, maar kreeg een dag later de sms dat hij klaar lag, en had nog een week de tijd. Kwam dus alsnog goed. Ontving nu de vip2952 en werkt zonder voorgaande storing. Hij lijkt wel wat traag te reageren. Voorlopig in ieder geval weer werkend. Dank voor de tips!


Fijn dat het is gelukt @SachaP! Bedankt voor de terugkoppeling!