Skip to main content

Beste,

 

mijn tv ontvanger reset zichzelf steeds tijdens het kijken van Netflix. Dit is meerdere malen per dag. Na de reset doet hij in het begin helemaal niets meer en moet ik hem opnieuw instellen. hierna werkt hij weer even. Soms een paar uur, soms 30 minuten. 
 

het gaat om een arris ontvanger.

 

enig idee wat ik nog kan doen? Dit is bij beide ontvangers in ons huis.

 

@Maja_ het leek goed te gaan maar helaas. gister avond en vanmorgen weer een auto herstart van het kastje. 


Wat jammer dat het toch weer mis gaat :disappointed_relieved:

Dan wil ik graag weer even aan de bel trekken bij de iTV mensen. Zou je me nog willen vertellen of dit nu alleen gebeurt bij de ontvanger die beneden staat, of dat ze nog steeds beide problemen geven? 

En zou je hier een foto willen plaatsen van het opstartmenu dat je te zien krijgt, zodat ik die ook door kan sturen?


Boven nog geen idee. Heb alleen maar beneden tv gekeken. Maar het opstart menu is gewoon die laadbalk met % voltooiing meer niet


 


Duidelijk, geen foutcodes dus, puur het helemaal opnieuw opstarten. Laatste vraag, nog even voor mijn beeldvorming; deze ontvanger stond eerst toch boven? 


@Myzzle wat is het type van de ontvangers die je hebt?


@Maja_ ja deze stond eerst boven. En idd geen foutcodes gewoon een herstart

 

@saxman een arris vip 2952 v2 


@Myzzle Volgens mij komt die niet voor een wissel in aanmerking, maar voor de zekerheid zou je even kunnen checken: Servicetool apparatuurwissel

Wel rechtstreeks (bekabeld) aangesloten of via DVS?


Het gaat mij niet om het wisselen. Ze werken niet goed. Als ik tv kijk kan ik tussendoor steeds wachten op een reset van dat apparaat. Ben ik weer 10 min verder. En bekabeld aangesloten ja.


Snap ik, maar als het met een wissel is opgelost dan ben je toch geholpen?


Nee idd. Maar helaas niets mag omgewisseld worden


Misschien contact opnemen met de klantenservice via telefoon of chat? Wellicht dat er dan toch kan worden gewisseld


@Maja_ ja deze stond eerst boven. En idd geen foutcodes gewoon een herstart

Dank, ik heb dit doorgegeven en kreeg gelukkig vrijwel een reactie, zou je jouw mobiele nummer in kunnen vullen in je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 


@Maja_ done


Top, dank! Ik stuur je een bestand toe waarin wordt uitgelegd hoe je er voor kan zorgen dat de iTV mensen mee kunnen kijken naar je ontvanger. Zou je me willen laten weten als het gelukt is om dit in te stellen? Ik ga er dan voor zorgen dat er contact met je op wordt genomen om dit verder te bespreken :slight_smile:


@Maja_ dit is gedaan :)


Topper :muscle_tone2:

Ik geef het door en vraag direct op wat voor termijn je dat telefoontje kan verwachten!