Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger retour

  • March 27, 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Tv ontvanger ingeleverd op 21 02 2020 in son on winkel. Gesproken met Robin Teunissen. 

Factuur van 24.02.2020 staat nog steeds tv ontvanger op.

Factuur van 27.03 staat tv ontvanger nog steeds op.

Volgens Robin zou dit goed komen.

Nu nog niet opgelost.

Graag spoedig contact of credit. Gr René van Erp 

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi René. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de kosten van deze tv-ontvanger nog steeds op de factuur verschijnen. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Zou je daarvoor jouw gegevens achter willen laten op jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi René. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de kosten van deze tv-ontvanger nog steeds op de factuur verschijnen. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Zou je daarvoor jouw gegevens achter willen laten op jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi René. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de kosten van deze tv-ontvanger nog steeds op de factuur verschijnen. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Zou je daarvoor jouw gegevens achter willen laten op jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!