Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb hier nog een VIP2952, ik had begrepen dat bij het ontvangen van de nieuwe ontvanger instructies zouden zitten, (of kort erna per mail zouden komen), ivm het retour sturen….

Of kan ik het naar de plaatselijke milieustraat brengen..(afval dus).?

Laatste optie lijkt mij voor een ieder de beste oplossing, met dit kastje ga je geen klant meer gelukkig mee maken….:wink:

Hallo @Pikkepoelie,

Je mag deze ontvanger(s) gratis terugsturen naar onderstaand adres : 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Voeg even een briefje bij in de doos zodat men weet waar deze ontvangers vandaan komen en bewaar het verzendbewijs goed.

 

Of kan ik het naar de plaatselijke milieustraat brengen..(afval dus).?

De ontvanger is eigendom van kpn en mag daarom niet vernietigd worden. Vandaar dat je het retour dient te sturen naar kpn. 


Hallo @Pikkepoelie,

Je mag deze ontvanger(s) gratis terugsturen naar onderstaand adres : 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Voeg even een briefje bij in de doos zodat men weet waar deze ontvangers vandaan komen en bewaar het verzendbewijs goed.

 

Of kan ik het naar de plaatselijke milieustraat brengen..(afval dus).?

De ontvanger is eigendom van kpn en mag daarom niet vernietigd worden. Vandaar dat je het retour dient te sturen naar kpn. 

De ontvanger is eigendom van kpn en mag daarom niet vernietigd worden. Vandaar dat je het retour dient te sturen naar kpn. 
 

en daarom lijkt het mij handig dat KPN dit ff laat weten… nu moet je er zelf achter aan....