Skip to main content

Dag, ben verhuisd en er is een monteur langsgeweest en die heeft de meegenomen apparatuur van mijn oude adres op het nieuwe adres geïnstalleerd. Ik krijg nu een  brief dat ik de oude apparatuur moet retourneren maar dat kan niet want anders zit ik zonder. Heeft de monteur dat niet doorgegeven? Ik doe het maar even via deze forum wat anders krijg ik geen contact met jullie. Zou u mij daarover kunnen berichten? 

Met vriendelijke groet,

Nicolet

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Nicolet10. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze brief hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling.


Hoi @Nicolet10. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze brief hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling.

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat de KPN monteur het heeft meegenomen. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.