Skip to main content

Terugkijken gaat zeer slecht. Schakelt vanzelf uit. Ook probleem bij opgeslagen opnames kijken. Erg vervelend. Wat te doen?

Dit heb ik inderdaad ook, sinds vrijdag schakelt de box mijn aflevering af na 15 minuutjes kijken, zonder ook op te slaan waar hij gebleven is. BIj verschillende opnames. Via de website is dit niet.


Hoi @Acsm, van harte welkom op ons forum! Jouw tv-ontvanger schakelt uit als je iets terugkijkt lees ik. Dat hoort niet zomaar te gebeuren. Speelt dit alleen bij terugkijken, of gebeurt het ook bij bijvoorbeeld live tv kijken en begin gemist? Welke tv-ontvanger heb je? Wat gebeurt er in beeld als de tv-ontvanger uitvalt, en wat moet je doen om 'm weer aan te krijgen? 

Ik raad je sowieso aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Hoe gaat het daarna? Wat me ook meteen te binnen schiet, is dat het met de energie-instellingen te maken kan hebben. Er zit bijvoorbeeld een automatische stand-by functie in de tv-ontvanger. Je kan de Energie-instellingen hier nakijken: Druk op MENU → Instellingen → Energie-instellingen. Kijk even na of hier alles goed staat.

 

@Iris13 jij ook van harte welkom hier. Goed dat je dit aankaart. Het advies hierboven geldt ook voor jou. Als het niet helpt of als je er niet uit komt, maak je dan een eigen topic aan? Op die manier kunnen we je het beste helpen, en houden we het forum overzichtelijk :)