Skip to main content

Gisteravond springt mijn TV ontvanger op tilt, Bij opgenomen programma's is ie niet meer vatbaar voor de afstandsbediening, ook niet na diverse keren resetten. Heb een ander gepakt en nu is alles weer normaal. Conclusie dat apparaat is kapot. Graag een nieuwe.

Groeten

 

Hallo @L.A.Mensch! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je topic. Je ontvanger is kapot en nu wil je een ander. Dat kan ik me voorstellen. Ik zou graag iets meer informatie krijgen over het defect. Wat heb je al geprobeerd om dit opgelost te krijgen? 
Probeer anders een Frisse start of reset. Mocht dit niet baten, dan kijk ik graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende :blush:


Heb intussen de oorzaak gevonden, ik heb een all in one afstandbediening (harmonie one)  deze springt op tilt en zorgt voor de problemen.  Ik heb dit intussen opgelost.


Oh dat meen je niet @L.A.Mensch! Fijn dat je de stoorzender gevonden hebt. Bedankt dat je het hier aan ons meldt. Wellicht dat je andere Forumbezoekers helpt met je antwoord. 
We zien je graag terug in de toekomst. :innocent: