Skip to main content

Na een andere ontvanger gebruikt te hebben op de slaapkamer wilde de oude ontvanger opnieuw de software inladen . Had dus de oude arcadyan weer aangesloten. Dus hij begint met beeld. Hierna gaat hij uit , software inladen en installeren. Even beeld minder dan 1 minuut . Dan weer uitvallen en begint het riedeltje weer opnieuw. Dit is inmiddels 5x gebeurt. Heb de ontvanger een paar minuten stroomloos gemaakt , dit gaf geen resultaat. De ontvanger van beneden even naar boven gedaan en vice versa. Geen resultaat. Hij blijft het doen en de goede ontvanger functioneert op beide posities goed.

Kan ik nog iets proberen , denk dat de ontvanger overleden is 

@jamrox01 een ontvanger van Arcadyan? Welk type is het?


De grap is dat hij dit na 7x niet meer doet. Heb nu gewoon beeld. Heb hem op de achtergrond aangelaten en via de app gekeken. Heeft wel ongeveer 45 minuten staan updaten en opstarten.


@jamrox01 een ontvanger van Arcadyan? Welk type is het?

Hmb2260 2014/03/19

Op de andere staat v2 is uit 2016 dus neem aan dat dit v1 is 


Hi @jamrox01! Wil je nog het volgende proberen:

  • maak de tv-ontvanger stroomloos. Laat alles verder aangesloten. Hou de tv aan en op het juiste externe kanaal.
  • zet de stroom weer op de tv-ontvanger met de schakelaar achterop. Begin gelijk hierna herhaaldelijk op de standby knop bovenop te drukken. Blijf iedere seconden een paar keer deze knop intikken tot je een menu op tv krijgt.
  • scroll in het menu naar “Software verwijderen” met dezelfde toets bovenop. 
  • hou zodra de balk daarop staat de standby toets ingedrukt tot deze opnieuw opstart

Als dit niet helpt, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel aan met je klantnummer. Laat daarbij ook weten wat het serienummer van de ontvanger is. Dan zorg ik dat je een nieuwe krijgt. 


@jamrox01 ik heb na mijn laatste reactie niets meer van je gehoord. Is het probleem voor je opgelost?


De grap is dat hij dit na 7x niet meer doet. Heb nu gewoon beeld. Heb hem op de achtergrond aangelaten en via de app gekeken. Heeft wel ongeveer 45 minuten staan updaten en opstarten.

Hij deed het weer en nog steeds.

Maar bedankt voor het reageren