Skip to main content

Mijn modem gaat om de haverklap opnieuw opstarten. Geeft aan netwerkkabel niet aangesloten?!? Die zit er gewoon in en is er ook niet uit geweest. Niks verplaatst gewoon tijdens televisie kijken ook melding F303 komt voorbij, kan daarna de opgenomen programma’s niet laden excuus voor het ongemak. Kortom drama. 
wie heeft hier een oplossing voor? Bellen met KPN kost je €13,- (zou een gratis nummer moeten zijn) en dan is je probleem nog niet opgelost. 

Er zijn een hoop service pagina’s te vinden https://www.kpn.com/service.htm

Bellen met KPN is gratis op 0800 - 0402 

 


Hoi @WBB. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Heb je onze service pagina's inmiddels al doorlopen of contact opgenomen met onze (gratis) klantenservice? Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!


Ga nog een poging wagen. 👍🏼


@WBB Ik heb niets meer van je gehoord. Heb je opnieuw contact opgenomen met onze klantenservice en is het probleem inmiddels al verholpen?


Nee, weer gebeld en zou een monteur bellen, mijn overbuurman heeft hetzelfde probleem. Zit waarschijnlijk extern, maar d het beloofde terug bellen gebeurd niet, slechte zaak. 


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik voor jou de verbinding doormeten en uitzoeken of ik dit intern kan doorzetten naar de juiste afdeling.