Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger start continu opnieuw op (foutcode 303) en bellen naar klantenservice kost geld

• December 28, 2021
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Mijn modem gaat om de haverklap opnieuw opstarten. Geeft aan netwerkkabel niet aangesloten?!? Die zit er gewoon in en is er ook niet uit geweest. Niks verplaatst gewoon tijdens televisie kijken ook melding F303 komt voorbij, kan daarna de opgenomen programma’s niet laden excuus voor het ongemak. Kortom drama. 
wie heeft hier een oplossing voor? Bellen met KPN kost je €13,- (zou een gratis nummer moeten zijn) en dan is je probleem nog niet opgelost. 

Beste antwoord door driemaster

Er zijn een hoop service pagina’s te vinden https://www.kpn.com/service.htm

Bellen met KPN is gratis op 0800 - 0402 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 28, 2021

Er zijn een hoop service pagina’s te vinden https://www.kpn.com/service.htm

Bellen met KPN is gratis op 0800 - 0402 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @WBB. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Heb je onze service pagina's inmiddels al doorlopen of contact opgenomen met onze (gratis) klantenservice? Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!

• Auteur
  • January 2, 2022

Ga nog een poging wagen. 👍🏼

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@WBB Ik heb niets meer van je gehoord. Heb je opnieuw contact opgenomen met onze klantenservice en is het probleem inmiddels al verholpen?

• Auteur
  • February 15, 2022

Nee, weer gebeld en zou een monteur bellen, mijn overbuurman heeft hetzelfde probleem. Zit waarschijnlijk extern, maar d het beloofde terug bellen gebeurd niet, slechte zaak. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik voor jou de verbinding doormeten en uitzoeken of ik dit intern kan doorzetten naar de juiste afdeling.