Skip to main content

Tv ontvanger blijft na update op 70p staan alles al geprobeerd  ook terug naar fabrieks instellingen maar blijft op 70p staan en dit is al een week zo. Wil deze graag omruilen voor een nieuwe hoe kan ik dit doen.

Hoi @Gijs_c. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw tv-ontvanger vast loopt tijdens hebt opstarten. Zou je jouw gegevens achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit hoe we dit probleem z.s.m. kunnen verhelpen zodat je weer tv kan kijken. 


Beste heb ik ingevuld.

Alle adviezen die gegeven zijn en het internet geraadpleegd mag niet baten. Hij blijft op 70p staan. Hopelijk komt er snel een oplossing.


Ik heb zojuist jouw tv-ontvanger op afstand proberen te resetten, zou je het nog eens willen proberen? Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik graag weten welke foutcode je te zien krijgt. 


Beste

 

Vind het heel knap om mijn tv ontvanger te resetten op afstand omdat deze op dit moment niet aan gesloten is. Ik wil gewoon een nieuwe betaal al genoeg abonnement kosten als dit binnen een week niet opgelost wordt ben ik genoodzaakt om niet meer te betalen. Dit is een service van niks.

En zoals ik al eerder zij hij blijft op 70p staan zelfs al ik naar fabrieks instellingen ga, spanning eraf en er weer op, spanning langdurig eraf en er weer alles wat jullie adviseren heb ik al gedaan.

Met vriendelijke groet 

 

Gijsbert


Als je jouw tv-ontvanger niet heb aangesloten, dan heeft mijn reset weinig zin gehad. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd.  Maandag 12 oktober kan je jouw ontvanger daar omruilen voor een nieuwe. Je ontvangt zo een priivebericht met daarin meer informatie over deze omruil.


Heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels al aangesloten en is het probleem daarmee verholpen?


Beste

 

De ontvanger is aangesloten en werkt naar behoren.

Dank voor de service.

Fijn weekend

 

Gijsbert


Graag gedaan en een fijn weekend!