Skip to main content

Wie kan mij verder helpen met de storing Syb-mbv-400 of: foutcode 303. Ik ben al 2 weken bezig en telkens harde resette gegeven door stekker 1 min eruit 

daarna melding welkom terug bijinteractive Tv

en vervolgens start hij weer door . telefonisch contact zoeken is niet te doen en ben denk ik al meer dan â‚Ĵ50 kwijt 

telefoon nummer 0906-********oplichters en 0800 0402 ook geen contact 

tv op slaapkamer doet het wel maar is andere ontvanger 

wat moet ik doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Dag @Paul 61 Welkom hier en goed dat je je vraag stelt. Ik denk dat je foutcode STB-NMC-400 bedoelt? Deze foutcode en foutcode 303 betekenen dat je geen verbinding hebt met je tv-ontvanger. Hoe heb je de ontvanger aangesloten op de Experia Box? Is dat rechtstreeks met een kabel, of heb je de ontvanger draadloos aangesloten? En welke tv-ontvanger gebruik je? Je kunt 'm in elk geval eens een ‘frisse start’ geven, dat is net iets anders dan de herstart die je al hebt gedaan. Als dat niet helpt, dan zou je je Experia Box eens een reset kunnen geven. 

Als je rechtstreeks contact wilt met iemand van de klantenservice kun je inderdaad bellen met 0800-0402. Dat is geheel gratis. Het 0906-nummer waar op doelt is een doorschakeldienst: dat kost inderdaad veel geld.Â