Skip to main content

Ik heb 2 tv ontvangers van het type Motorola vip 1853. Het duurt somt 2 tot 3 minuten voordat ik beeld krijg als ik ze aanzet met de afstandsbediening. Aan en uitzetten helpt niet ook niet als ik het modem reset. 

Die zijn oud. Je kunt ze omruilen via deze tool.https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 helaas maar 1 tegelijk. Of bellen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.


Hallo Joep, Heel erg bedankt voor je reactie hier kan ik wat mee. Iemand bereiken van KPN is bijna onmogelijk geworden en een vraag stellen via de site kan ook niet meer het zijn allemaal geprogrammeerde antwoorden waar je niets mee kunt. in mijn geval. Ik ga aan de slag. 


Ha @KPN BV, wat jammer om te lezen dat je het zo lastig vind om ons te bereiken! Ik zag dat Joep1965 je verder geholpen had, vandaar dat ik zelf niet meer gereageerd had. Hier op het forum zijn gewoon moderators van KPN, zoals ik, actief. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Zo als je ziet, helpt de community je graag verder. 


Ik heb inmiddels het omwissel formulier doorlopen en kan woensdag de nieuwe ontvangers ophalen dankzij Joep en niet met de doorverwijzingen op jullie website waar deze vraag en dit probleem is absoluut onvindbaar, net als de weg om persoonlijk contact te krijgen met een medewerker die geen computer is.  


Ik kan me voorstellen dat je daar verre van blij van wordt, @KPN BV. Ik zal je signaal dan ook meenemen, dank daarvoor! Heb je de ontvangers inmiddels kunnen installeren? Is het probleem hiermee opgelost?


Probleem is opgelost een heel groot verschil met voorheen.