Skip to main content

Waarom start de tv ontvanger meerdere malen opnieuw op tijdens Netflix?

Heb alles al gereset en nagekeken maar blijft opnieuw opstarten,meerdere keren tijdens het kijken op Netflix.

alle andere zenders hebben dit probleem niet.

graag een oplossing hiervoor🙏

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is de KPN tv ontvanger aangesloten op de Experiabox? (draadloos via Netwerk adapter of met een vaste UTP kabel.

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier. 

 

Als je een smart tv hebt, doet Netflix het daar wel goed op?

 

P.S.

Wij kijken al vanaf het begin (iets meer dan 7 jaar geleden) altijd via de app op de Smart TV en om eerlijk te zijn, hebben wij nooit problemen.

 

Op een forum, helpen klanten (in dit geval van KPN) elkaar.

Een moderater kijkt wel mee en helpt ook.


Goede dag 

mijn tv ontvanger is bekabeld aangesloten,

ik heb de arcaduan HMB2260 ontvanger en de V10 experiabox.

heb geen smart tv dus kijk via kanaal 200.

tv ontvanger doet het op elk ander kanaal prima 


Het kan nog aan de downloadsnelheid liggen.

TV en internet worden op een andere manier verzoden en Netflix valt onder internet.

Zie ook boven hoe u uw internet snelheid kunt meten.  (wel bekabeld meten, indien mogelijk).

 

Vul ook, als u dat nog niet gedaan heeft, uw gegevens in dit forum compleet in. (in uw account van dit forum).

Alleen de moderator (medewerker KPN) kan die gegevens zien. 


Hoi @Frankfurter, van harte welkom op ons forum! We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers zoals Joop hier in jouw topic, ik zie dat hij je al op weg geholpen heeft :)

Heb je zijn laatste vragen nog gezien en kunnen uitproberen? Ik ben ook benieuwd naar de snelheid als je deze test. Heb je daarnaast jouw tv-ontvanger een frisse start gegeven sinds je dit ervaart? Dat helpt in veel verschillende situaties heel goed. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar of het verschil maakt als je Netflix opent vanuit het menu, via Apps op TV.