Skip to main content

Goeden dag :  ik ervaar het zelfde net even na 22 uur herstart mijn kastje . 
dit gebeurd zo een paar keer in de week . Hij is bekabeld . 
heb afgelopen maandag middag tot twee keer aan toe een harde reset gedaan . Maar dan om het geluid  . Dat viel elk uur  een seconde weg . Ik denk dat er Een  bug zit ergens in de nieuwe soft ware  .
het probleem van het herstarte dat blijft dus . Geluid is opgelost .  Met vriendelijke groet Eric  

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Ericoverhoeks Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Wat verstaat u onder harde reset? Stroom er een x aantal minuten af of software verwijderen en opnieuw installeren?


Welkom op ons KPN Forum @Ericoverhoeks! Leuk dat je je vraag hier stelt. Irritant probleem omschrijf je. Zo te horen ben je zelf al aan de slag geweest met mogelijke oplossing. Helaas heeft niets geholpen en vandaar dat je het ons hier vraagt. 
Ik ben ook benieuwd hoe je de harde reset hebt uitgevoerd. Zit de kabel direct aangesloten op de Experiabox? 
Heb je daarnaast de Experiabox al eens gereset? Als dit niet het geval is, dan kun je dit proberen.
Om een beter beeld te krijgen van het issue dat je omschrijft en om uit te zoeken of dit issue misschien softwaregerelateerd is, ben ik benieuwd welk type tv-ontvanger je hebt.
Hebt je één of meerdere tv-ontvanger(s) thuis? Als je meerdere ontvangers hebt, ben ik benieuwd of dit probleem zicht voor doet op alle ontvangers of slechts op dit ene kastje. Ik hoor graag van je! 
 


Het probleem is opgelost tot op heden geen onderbrekingen .


Goed om te horen, Eric! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :blush:


Reageer