Skip to main content

Sinds een paar weken doet onze tv ontvanger rare dingen. Hij start midden in een uitzending opnieuw op. Of hij gaat gewoon uit. Zo nu en dan zijn de kanaalcijfers weg en reageert de afstandsbediening ook niet meer.  Resetten helpt niks. Op het netflixkanaal kan ik niet meer inloggen, op de ipad lukt dit wel. HELP

 

@lecoq 

dat is een bekend probleem zie deze link:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

hebben meer klanten last van

kpn is bezig met een oplossing


Dat had ik gezien, maar die van ons blijft ook wel eens helemaal uit....


Zonet bleef het beeld 3 min stilstaan...ik kan m niet meer uitzetten. Niet met de afst.bediening, ook niet op de knop drukkend...stekkers er maar uitgetrokken. Opnieuw opstarten en dan moet hij weer een software update doen.. ben er inmiddels goed flauw van


Sinds vanmorgen doet de ontvanger niks meer...ik krijg m ook niet meer aan. 

Gebeld met de klantenservice, er is een nieuwe onderweg! Ik hoop dat alles daarmee opgelost is


Dag @lecoq Welkom hier op het KPN Forum en fijn om te lezen dat je al de nodige hulp hebt gekregen. Is alles inmiddels opgelost? 


Hallo @Bart_  dit was een heel gedoe. Zaterdag kwam de nwe ontvanger hier aan. We hoefden niet in te loggen (heel apart) en zaten dus op een andermans account. We kregen een gebruikt, niet gerecyclet bakje!!! Zonder zenderpakketten en met kinderslot..geen foxsports dit weekend.. de mannen waren hier not amused zo zonder de voetbal.. na een hoop gezeik kon ik maandag avond weer een nieuwe ontvanger krijgen (bedankt voor de desbetreffende persoon vd klantenservice) die is vandaag afgeleverd. Deze hebben we kunnen inloggen op ons eigen account! Yesssss.... vanmiddag kreeg ik weer een sms dat er een pakket onderweg is...Beste klant, het KPN pakket (refnr 4275099) wordt zsm door PostNL op adres.... bezorgd. Groet, KPN

Krijg ik nu nog 1 binnen?? En wat te doen met degene die ik nog heb??? Graag hoor ik van je!


Wat een vreemde gang van zaken @lecoq Ik denk dat er iets flink langs elkaar heen is gelopen. Je hebt nu wel een goed werkende ontvanger? Die andere kun je dan gewoon retour sturen. 


@Bart_  deze lijkt idd goed te zijn. Kan ik de andere 2 retour sturen op het antwoordnummer? Want er kwam idd vandaag nog 1 binnen


Natuurlijk kan dat @lecoq


Reageer