Skip to main content

Ik heb een software update gedaan en terug gezet naar fabrieksintellingen. Maar mijn tv ontvanger blijft steeds uitvallen tijdens het tv kijken en gaat opnieuw opstarten. Wat niet lukt nadat ik alles er weer voor de zoveelste uit heb getrokken. Ik wordt er niet goed van. Wie kan mij helpen?

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Sjsneke. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Dat is zeker niet de bedoeling. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Sjsneke. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Dat is zeker niet de bedoeling. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!