Skip to main content

Onze hd tv ontvanger start steeds opnieuw op, soms uit zichzelf soms slaat hij uit en gaat niet opnieuw aan.

zou de voedingskabel kapot kunnen zijn? Tv ontvanger zit aangesloten aan modem met kabel.

 

uitslaan gebeurd meerdere keren per uur.

Welk type ontvanger heb je?


arcadyan hmb2260


De Arcadyan HMB 2260 is ondertussen een oud beestje, werk op zich nog wel goed.

 

Bel, morgen na 8 uur (gratis), 0800-0402

Dan krijg je een nieuwe van KPN en deze moet dan terug (daar krijg je een retourbon en soms een doos voor). 


Er is ergens een link waarop je kan zien of me om mag ruilen? Laatst kwam ik dat ergens tegen


Er is ergens een link waarop je kan zien of me om mag ruilen? Laatst kwam ik dat ergens tegen

 

Die is voor de Motorola 1853.

 

Voor de Arcadyan HMB2260 kan je het beste, gratis, bellen met 0800-0402


Hi @jd1989,

Ik zie dat Joep je het advies heeft gegeven om met mijn collega's te bellen; is er inmiddels een nieuwe ontvanger onderweg? Of kan ik nog even met je meekijken?

Zou je in het laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb nog geen telefonisch contact gehad met kpn! ik hoop dat ze mij een nieuwe ontvanger sturen maar uit ervaring (want 4 maanden geleden hadden we dit probleem ook al weet ik dat Ze sturen mijn dan van boven naar beneden in de woning van tv ontvanger naar de experia box en knopje hier knopje daar. Dat gaat fysiek even niet. 
Vorige keer aan de telefoon wilde ze een nieuwe ontvanger sturen maar ze kon de tool niet doorzetten in haar systeem. Vervolgens werd de verbinding verbroken en heb ik opnieuw gebeld moest ik weer alle stappen door tot software opnieuw laden aan toe..daarna moest ik proberen of het zo goed was. Dag erna weer mis. Toen heb ik het erbij gelaten..

Nu dacht ik misschien weten ze het hier. Ik hoopte op iets simpels als een nieuwe voedingskabel. 
 

al met al niet een goeie ervaring met telefonisch contact met kpn..ik hoopte via chat of mail een optie te  vinden maar die is er niet?


Wat kan ik nog meer in vullen op het profiel.


@jd1989 

 

KPN heeft helaas geen chat en geen mail meer.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Enige optie is gratis bellen met 0800-0402

Zeg er dan duidelijk bij dat je alles al getest, gereset, etc. hebt. 

 

Als de voeding (inclusief) kabel defect is, dan doet de KPN tv decoder helemaal niets meer.

Ik denk niet dat het daar aan ligt. 


Wat de voedingskabel betreft: daar zit een lampje op. Blijft dat lampje branden als de ontvanger uit is/uit gaat? Of is die dan ook uit? Als die uit gaat, zou het toch wel degelijk daar aan kunnen liggen dus ik ben benieuwd naar je antwoord hierop @jd1989!

En zou je nog je postcode en huisnummer in willen vullen? Daarmee kan ik jouw abonnement er bij pakken en dingen nakijken en doormeten 🙂


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Vrijdag in de gelegenheid weer om er naar te kijken, wordt vervolgd:-)


Helemaal prima, hoor het graag als je er weer naar kunt kijken!