Skip to main content

ook hier start de interactieve tv steeds uit. zit je lekker te kijken naar een spannende aflevering valt de interactieve tv weer uit. baal hier echt van. Wat doe ik verkeerd?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

ook hier start de interactieve tv steeds uit. zit je lekker te kijken naar een spannende aflevering valt de interactieve tv weer uit. baal hier echt van. Wat doe ik verkeerd?

Valt het kastje uit?Of valt het beeld uit?Of krijg je een foutcode?


geen codes . dan knippert de itv ontvanger met rode lichtjes en start de ontvanger opnieuw op. moet dan alle percentages dan weer langs


welke ontvanger heb je?


HMB 2260 staat onderop de ontvanger


HMB 2260 staat onderop de ontvanger

ojee,Niet weer hé???

Ik wil je nog een paar dingen vragen:

WIl je het kastje eens resetten?

Verder hoe is het kastje aangesloten?

EN welk modem heb je?


kastje net weer gerest en opnieuw software laten ophalen

ik heb een Experia Box 10

kastje is aangesloten op tv met HDMI kabel


kastje net weer gerest en opnieuw software laten ophalen

ik heb een Experia Box 10

kastje is aangesloten op tv met HDMI kabel

ik bedoel hoe het kastje op de experia box aangesloten is.Met een kabel of DVS iod?


 

 

ojee verkeerd geïnterpreteerd.

het kastje is aangesloten op modem met internet kabel


 

 

ojee verkeerd geïnterpreteerd.

het kastje is aangesloten op modem met internet kabel

Ok,dat zit dus goed.

Laat je weten of de reset geholpen heeft?


ja vanavond maar weer even afwachten. hoop een fijne avond


Hoi @ojee weer een storing. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de tv-ontvanger midden in een spannende serie/film opnieuw opstart. Helemaal omdat het even duurt voordat de tv-ontvanger weer volledig is opgestart. Ik zie dat Martijn197108 heeft voorgesteld om jouw tv-ontvanger te resetten. Heeft dat het probleem verholpen?


Hoi @ojee weer een storing. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de tv-ontvanger midden in een spannende serie/film opnieuw opstart. Helemaal omdat het even duurt voordat de tv-ontvanger weer volledig is opgestart. Ik zie dat Martijn197108 heeft voorgesteld om jouw tv-ontvanger te resetten. Heeft dat het probleem verholpen?

 

Voorlopig nog geen spontane restart gehad:fingers_crossed_tone2:


Voorlopig nog geen spontane restart gehad:fingers_crossed_tone2:

oh,super!