Skip to main content

Hallo,

ik heb ‘Arris’ tuner die heeft connectie met TV door HDMI . Het werkte fijn tot een paar dagen geleden.

Nu start deze tuner wel, maar het proces loopt niet verder dan ‘loading...’ om blauwe scherm. Daarna probeert hij de resolutie van mijn TV om te bepalen (waarschijnlijk) zonder resultaat, want TV toont gewoon ‘geen signaal’. De cijfers om de tuner tonen de juiste kanaal-nummer (23 of zo).

TV werkt fijn, de andere HDMI-connector geeft hetzelfde resultaat.

Mag ik mijn tuner gewoon terug zenden?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @kirkondr Oei! Lastig!

Helpt het als je een volledige reset uitvoert?

Menu-instellingen-reset (of frisse start) 
Of zonder menu als dat niet lukt staat hier onderaan beschreven

Vul alvast je forum profiel in zodat de KPN moderators jouw gegevens erbij kunnen pakken. 


Hoi Anneke-Anna,

 

Nou, ik kan geen menu kiezen, er is alleen `geen signaal` melding op de scherm.


Hoi Anneke-Anna,

 

Nou, ik kan geen menu kiezen, er is alleen `geen signaal` melding op de scherm.


Hoi, zonder menu kan ook, staat op deze pagina beschreven; https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

 

 


Hoi, dat heb ik niet gezien, dankje.


Krijg je tijdens het opstarten v.d. ontvanger wel beelden op de TV? Dan staat ie op het juiste ingangskanaal van HDMI.

Geeft de TV alleen maar “geen signaal” zet ‘m dan op de ingang waar de ontvanger in zit.

Ik neem aan dat je kunt zappen als ie op “23” staat? Dan werkt ie.


Dag @kirkondr. Van harte welkom hier. Vervelend dat je geen beeld krijgt. Ik zie dat @Anneke-Anna en @PeterG je al uitstekend op weg helpen. Is het inmiddels gelukt om je tv-ontvanger te resetten? Als het daarmee niet is opgelost, kun je dan de vragen die @PeterG stelt beantwoorden? 


Hallo @kirkondr. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht je nog wel ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


Reageer