Skip to main content

mijn tv ontvanger wordt steeds trager met opstarten ,zappen. ik heb hem ook al een aantal jaren. Ook geprobeerd om te resetten , helpt ook niet . het aparte is als wij het geluid  harder of zachter willen doen gaat de tv uit om een paar seconden later weer aan te gaan. Komt dit door de tv of de ontvanger?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Liesbeth51 Welk type ontvanger heeft u ?


Motorola


Hallo @Liesbeth51 ,

Ik neem aan dat dat de 1853 is. Die kan je via deze link omruilen: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm  Waarschijnlijk krijg je dan een arris vip2952 die ziet er van buiten bijna hetzelfde uit maar werkt wel een stuk sneller! Werkt dan niet dan kan je 0800-0402 bellen of chatten via https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm.

Een kpn medewerker op het forum kan dit ook doen maar dat duurt wel langer.

Tip:de oude afstandsbediening hoeft niet terug dus houd die gewoon als reserve o.i.d

*Admin: Even een toevoeging bij dit antwoord: bij een omruilafspraak voor een TV ontvanger hoef je geen afstandsbediening retour te sturen!


Dank u wel voor de tip. Het is gelukt ik kan de tv ontvanger van de week omruilen.


Tip:de oude afstandsbediening hoeft niet terug dus houd die gewoon als reserve o.i.d

Bij het nieuwe kastje zit helemaal geen afstandsbediening bij. Dus @Liesbeth51 moet de afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. 


Hallo Nick,

Dat wist ik niet bij mijn omruil van een 1903 zat er namelijk wel een afstandsbediening bij.

En @Liesbeth51 dat is fijn om te horen!laat nog even weten of de nieuwe bevalt

 


Dat wist ik niet bij mijn omruil van een 1903 zat er namelijk wel een afstandsbediening bij.

@M.C visser .Waarschijnlijk omdat je bij de 1903 nog een oude MINE afstandsbediening had.


Hallo Peter ,

Ja dat klopt.


Sommige mensen leveren de afstandsbediening bij het oude kastje mee in. Thuis maken ze de doos open en ontdekken ze dat er bij de nieuwe ontvanger geen afstandsbediening zit. 


Er staat inderdaad vermeld dat de afstandsbediening niet mee hoeft


oke,dat wist ik niet maar ik zei het voor de zekerheid


Weer wat geleerd, toch @M.C visser :wink:?!

@Liesbeth51 Als jij de nieuwe TV ontvanger opgehaald hebt, laat je dan weten of alles weer naar tevredenheid werkt? 


Weer wat geleerd, toch @M.C visser :wink:?!
 

ja,dat klopt!:wink: