Skip to main content

TV onvanger stopt regelmatig bij kijken naar opgenomen film en serie ??

Hoi @CorD, dat klinkt niet als fijn kijken! Kan je ons er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken?

  • Merk je dat alleen bij opgenomen films en series, of ook als je rechtstreeks tv kijkt of een app gebruikt? 
  • Ik zie dat er 2 tv-ontvangers zijn bij jouw abonnement, speelt dit op beiden of op een van beide? 
  • Hoe zijn beide ontvangers aangesloten, is dat met een directe kabel, zit er iets tussen, is het via een draadloze verbindingsset?
  • Krijg je een foutmelding op het moment dat de ontvanger stopt? Of gebeurt er iets anders?

 


De ontvanger is met een kabel aangesloten.

Het gebeurd alltijd ook bij filmkijken en met opgenomen films series.

heb ze nog niet omgewisselt met de tweede ontvanger.

Zal ze omwisselen en uitproberen of dat helpt.

Groetjes Cor

 


Je hoeft de ontvangers niet om te wisselen @CorD, ik weet niet waar de tweede staat maar je daar ook kijken of de opnames teruggekeken kunnen worden. Is het bij de opnames bij elke opname. of zit er bijvoorbeeld een verschil in de zender waarvan de opname is?

En wat gebeurt er precies als de opname stopt? Die vraag is nog niet beantwoord. Als het een foutcode is kan dat ons een idee geven over wat te doen.


Geeft geen foutcode video stopt, en reageertnergens op alleen op stopdrukken en weer starten.

Met vriendelijke groet Cor


Dat gaat heel plotseling dus! Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je dit op de andere ontvanger probeert, en dus of het bij alle opnames gebeurt of bij een specifieke zender/uitzending.


De ontvanger die we boven gebruiken vertoont geen stops dus er is iets met de onvangen van beneden.

Maar  wat weet ik ook niet.

met vriendelijke groet Cor 🙄


Dat is goede informatie inderdaad @CorD, had je ze ook al van plek geruild wat je eerder noemde? Als het dan mee gaat met deze ontvanger weten we zeker dat het iets met het kastje is. Als de andere ontvanger het dan opeens op de eerste plek doet is het iets in die aansluiting.


Hoe nu verder 😂


Had je ze al van plek geruild en gekeken hoe het dan gaat? Die vraag had je nog niet beantwoord, ik zie niet wat jij wel of niet hebt geprobeerd, ik weet alleen wat jij mij vertelt. 


Hi Jasper,

Heb ik om gewisselt deze vertoont geen stops dus het licht echt aan de onvanger die beneden stond.

Dus hoe nu verder.

Met vriendelijke Groet Cor


Dan gaan we kijken hoe we die ontvanger kunnen vervangen. Kan je voor me kijken wat het serienummer van die ontvanger is? Die staat op een stickertje onderop de ontvanger, je kunt deze bij 'Persoonlijke opmerkingen’ op je profiel toevoegen en daarna een seintje geven. Dan kan ik er verder naar kijken.


Waar kan ikmijn persoonlijke opmerking plaatsen


Alles af gezocht in mijn profiel maar kan geen toevoegen vinden maar heb wel een nummer.

VIP2952 V2 Serienr MA1910PN9527


Dank je @CorD, ik kreeg een foutmelding toen ik een nieuwe ontvanger probeerde te sturen. Ik heb daarom een bericht naar een achterliggende afdeling gestuurd met het verzoek om een vervangende tv-ontvanger naar jou te sturen. Ik krijg daar geen terugkoppeling van, maar jij krijgt een sms'je zodra de verzending in gang is gezet.


OK Jasper we wachtem af

Groetjes Cor


Discussie sluiten opgelost


Fijn om te lezen dat het gelukt is @CorD! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.