Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger stuk

• September 10, 2019
  • 2 reacties
  • 348 keer bekeken

Hallo, mijn tv ontvanger is stuk. Hij wil niet meer aan, hoe kan ik deze omruilen voor een nieuwe?

Vr gr T Heijboer

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Taatje79, welkom! Voor dit soort urgente zaken kan je over het algemeen inderdaad beter even bellen. Mocht het voor jou nou niet urgent geweest zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, wil je dan het serienummer van de ontvanger onder 'persoonlijke opmerkingen' zetten? Dan ga ik voor je aan de slag.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 10, 2019
Bel 0800-0402. Gratis en dag en nacht bereikbaar!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2019
Hallo @Taatje79, welkom! Voor dit soort urgente zaken kan je over het algemeen inderdaad beter even bellen. Mocht het voor jou nou niet urgent geweest zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, wil je dan het serienummer van de ontvanger onder 'persoonlijke opmerkingen' zetten? Dan ga ik voor je aan de slag.