Skip to main content

als k de  tv weer aanzet  geen verbinding met tv ontvanger uitzetten dan weer aan  

dan gaat de ITV  weer opnieuw installeren  dan weer tv  dit steeds opnieuw als ik de tv aanzet dus ontvanger defect 

 

Hoi Hakon, welkom hier. 

Ik hebt het nog niet helemaal duidelijk. Als je de ontvanger en televisie aanzet, wat zie je dan precies op je scherm? Welke melding? 


Geen verbinding  op het scherm en op de tv ontvanger   blanco niks  dus steeds opnieuw   de ontvanger uitzetten   dan aan gaat de tv opnieuw opstarten


Wat voor ontvanger is dat? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Gedaan 👍👍👍


Dankjewel. Ik zie dat je 2 ontvangers hebt. Om duidelijk te krijgen of het aan de ontvanger ligt, zou je de ontvangers om willen ruilen om te kijken of het probleem meeverhuist met de ontvanger?


Hebben we al gedaan  probleem  blijft   😏😏😏


Ok, maar waar blijft het probleem? Bij de televisie? Of verhuist het probleem mee met de ontvanger?


Mag ik overigens ook het serienummer van die ontvanger? Staat op de onderkant. Dan weet ik om welke van de 2 het gaat.


 


 

Dit is de tv ontvanger 


Ok, maar waar blijft het probleem? Bij de televisie? Of verhuist het probleem mee met de ontvanger?

Zou je hierop nog antwoord willen geven alsjeblieft?