Skip to main content

Goedenavond kpn,

Na 8 jaar trouwe dienst heeft sinds vorige week mijn tv ontvanger last van een kapotte hdmi ingang heb al een nieuwe hdmi kabel geprobeert. Beetje scheef trekken van de hdmi kabel wil af en toe nog werken. Kan nu wel kastje open gaan maken en hdmi poort gaan solderen (ben elektromonteur dus dat is geen probleem) maar na 8 jaar is het toch wel handig om dat kastje maar eens te vervangen. Heb het via de site geprobeert maar de scan geeft aan dat er niets vervangen hoeft te worden. Graag hoor ik van jullie hoe dit op te lossen.

 

Vriendelijke groet fam van urk

Dag @Klaas uit urk het beste kunt u dan bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Goedemorgen beste als het een Motorola is die kunt u omruilen. Die is afgeschreven dus gratis 0800 0402 bellen zo als joep1965 ook al zij😀👍


Goedenavond kpn,

Na 8 jaar trouwe dienst heeft sinds vorige week mijn tv ontvanger last van een kapotte hdmi ingang heb al een nieuwe hdmi kabel geprobeerd. Beetje scheef trekken van de hdmi kabel wil af en toe nog werken. Kan nu wel kastje open gaan maken en hdmi poort gaan solderen (ben elektromonteur dus dat is geen probleem) maar na 8 jaar is het toch wel handig om dat kastje maar eens te vervangen. Heb het via de site geprobeerd maar de scan geeft aan dat er niets vervangen hoeft te worden. Graag hoor ik van jullie hoe dit op te lossen.

 

Vriendelijke groet fam Van Urk

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

En inderdaad gratis 0800-0402 bellen.

In het weekend zijn ze minder bereikbaar en zondags helemaal niet (dacht ik).

 

“goedenavond kpn”

Blijft grappig op een forum.

Op een forum helpen, zoals je ziet, vooral klanten elkaar.

Ook ik ben net zoals jij klant van KPN.😉


Hallo @Klaas uit urk, heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger? Met een werkende HDMI ingang. 


Ben nu nog op vakantie, zal als ik thuis ben even een belletje doen heb dan mijn kpn gegevens bij de hand.

Vriendelijke groet,

Klaas van urk


Ik wens je nog een fijne vakantie! 


Mn tv kastje is stuk wil graag een nieuwe


Mn tv kastje is stuk wil graag een nieuwe

Bel 0800-0402 of maak een nieuw topic aan.