Skip to main content

Ik heb mijn TV ontvanger VIP2952 V2 omgeruild voor VIP5202 4k, echter de VIP5202 teruggestuurd naar Bleiswijk, een zware vergissing dus, vraag mij niet hoe het komt, het is gebeurd, wat nu?

M.vr gr.

Ad van den Biggelaar

Klantnummer: ****

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid, gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @Bima! Welkom op het KPN Forum. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren en ik loop dit graag even voor je na. Betrof het dan wel een antwoordnummer van KPN en heb je het verzendbewijs nog bewaard? Heb je inmiddels vanuit KPN ook een nieuw verzoek gekregen om de ontvanger retour te sturen? Zou je ook voor mij jouw profiel verder kunnen aanvullen? Dan kan ik even met je meekijken! 


Beste Remco, dank voor je reactie, allereerst de allerbeste wensen voor 2022!

Ik heb een Tvontvanger vip 5202 retour gezonden i.p.v. vip 2952 V2, hoe kan ik dit herstellen?

Niet slim natuurlijk, had het niet goed begrepen, was nog wel  een cadeautje van KPN, stomstom!!

 


Hallo @Bima , je hebt dus niet alleen het verkeerde apparaat teruggestuurd,  maar ook nog naar een verkeerd adres???

Bleiswijk i.p.v. Alphen aan den Rijn?


@Bima Ik stuur je even privébericht! Dan kunnen we even vrij de staat van je abonnement bespreken 🙂 . 


Wel naar het goede adres!


Wel naar het goede adres!

huh,Is dat recentelijk gewijzigd ofzo?

Ik heb vorige week nog een pakketje naar alphen a/d rijn gestuurd...


Toch heb je hem naar het verkeerde adres gestuurd...


Bezorgadres
Antwoordnummer 10119
2400 VB BLEISWIJK

 


Bezorgadres
Antwoordnummer 10119
2400 VB BLEISWIJK

 

dat moet alphen aan den rijn zijn...Maar mogelijk is het alsnog naar alphen gestuurd.


Hallo @Bima ik weet niet hoe jij bij Bleiswijk komt maar via onderstaande link is het nog steeds Alphen aan den Rijn:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren