Skip to main content

Ik zag onlangs op mijn factuur dat ik voor twee tv’s betaal. We hebben nooit een tweede tv aangesloten. Nu krijg ik het verzoek deze ontvanger terug te sturen (oude modem heb ik al teruggestuurd). Ik kan hem nergens vinden. Volgens mij heb ik hem meegegeven aan een monteur die ooit langs is gekomen om het WiFi signaal te verbeteren.

Hoi @Tanny2. Wat goed dat je dit hier aangeeft. Wanneer een monteur jouw tv-ontvanger al heeft meegenomen kan je deze inderdaad niet meer retour sturen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb dit daarom gelijk kunnen doorgeven aan onze logistieke afdeling. De brief/e-mail kan als niet verzonden beschouwd worden.


Ik zag onlangs op mijn factuur dat ik voor twee tv’s betaal. We hebben nooit een tweede tv aangesloten. Nu krijg ik het verzoek deze ontvanger terug te sturen (oude modem heb ik al teruggestuurd). Ik kan hem nergens vinden. Volgens mij heb ik hem meegegeven aan een monteur die ooit langs is gekomen om het WiFi signaal te verbeteren.

 

De KPN tv decoder heb je in bruikleen.

1 krijg je standaard bij het KPN tv pakket.

2de krijg je met het opname pakket erbij.😉

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

 

Als u het nog niet gedaan hebt, vul dan uw profiel in dit forum compleet in, zoals @Vikash vraagt.

Dan kan hij (de moderater) het voor u nakijken en erop terugkomen.