Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Vanaf gisteren doet ons tv-ontvanger niet. We hebben hem uit en aangezet en ook gereset. Die code gaat niet weg. Weet iemand hiervoor een oplossing? Bedankt.

 

Groeten,

 

Shafiq

Goedenavond @Shafiq, welkom! Welk type tv-ontvanger heeft u? Anders kunt u ze misschien omruilen via deze tool:via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Laat u me nog even weten of het gelukt is?

Hoe is de ontvanger aangesloten? Bedraad of draadloos?


Van Telfort


Telfort is niet het merk van de ontvanger. Kijkt u eens onderop het kastje voor het type.


https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

De software ook al geprobeerd opnieuw te laden?


Zou je de tv ontvanger eens kunnen resetten zonder het menu:

 


Als we tv -ontvanger aanzetten, dan komt die code te verschijnen. Die uit en aan knop werkt niet. Hij reageert helemaal niet.


De tv-ontvanger is met kabel direct aan de modem aangesloten.


De tv-ontvanger is met kabel direct aan de modem aangesloten.

Heeft u ook al een nieuwe of andere kabel geprobeerd?


Helaas werkt het met nieuwe kabel ook niet. De tv-ontvanger reageert helemaal niet. Die melding gaat niet weg.


Hoi, shafiq.

Vervelend dat de ontvanger al zo lang niet werkt. Kijk je op dit moment op een andere manier neem ik aan?

Ik denk dat de snelste 'klap’ nu is om even te bellen: 0800-0402, dat is gratis. Je hebt alles wel uitgeprobeerd lijkt me. Voor dit soort dingen kun je 7 dagen in de week bellen.


Hallo @Shafiq ,

De instructie voor het oplossen van code 8888 kan zijn; 

1/ Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variëren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop. 
2/ Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het iTV menu of live tv.


Bedankt voor jullie instructies. Ik ga proberen.


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Het probleem zat in tv-ontvanger. Dus de nieuwe werkt goed.

 

Bedankt voor jullie moeite.

 

Groeten,

 

Shafiq


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Het probleem zat in tv-ontvanger. Dus de nieuwe werkt goed.

 

Bedankt voor jullie moeite.

 

Groeten,

 

Shafiq

Dat is fijn om te lezen @Shafiq! Als er ooit weer problemen zijn, weet u ons te vinden!