Skip to main content
  1. De tv ontvanger wordt elke paar langzamer, totdat ik minuten moet wachten. Herstart helpt, maar niet structureel. Heeft iemand dat ook?
  2. het blijkt volstrekt onmogelijk hulp te krijgen. Standaard antwoorden, een loop met een sms onder verwijzing naar dezelfde non-antwoorden. Geen mail, niks. Als dat zo blijft kan ik weinig anders dan mijn hele pakket maar overzetten naar een andere maatschappij. Weet iemand hoe met deze hoge heten en dames in contact te komen?

Welkom op het forum.

 

Welke TV ontvanger heb je?

Welke Experia Box?

Heb je koper of glas?

Wat is jouw download snelheid?

 

Vooral welke TV ontvanger is erg belangrijk om te weten, om je verder te kunnen helpen.

 

Misschien helpt resetten, zie:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

 

 


Experia V10a

gewone internetkabel

werkte doorgaans goed. Na eerst ook naar om de paar dagen resetten om te voorkomen dat ie enorm traag wordt zou niet nodig moeten zijn. En had ik de afgelopen jaren ook niet😊. 
By the way, bent u een goedwillende particulier of bent u alias-Kpn. In dat laatste geval zou ik deze omweg wel willen vermijden.


Bijna iedereen op dit forum is klant van KPN.

Wij werken niet bij KPN, maar helpen graag.

De moderator is wel van KPN.

 

Maar je hebt de belangrijkste vraag niet beantwoord.

Welke TV ontvanger van KPN heb je?

Die moet je resetten, niet de Experia Box.


Motorola. Die heb ik gereset hoor. Werkt een paar dagen. Daarna weer lang wachten op beeld en langzaam zappen. Ondraaglijk voor de gewone Nederlandse man natuurlijk😜😜


Tenzij u de de tv zelf bedoelt. Die is van Samsung (viera)


Beste @Maarleveld 

Deze TV ontvanger mag je omruilen, want deze is oud. Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.


Ok, dank je


Ok, dank je

@Maarleveld is het inmiddels gelukt om de TV ontvanger om te ruilen?


Haal m morgen op als het goed is


Hoi @Maarleveld, nieuwe inmiddels op kunnen halen? Hoe werkt deze? 


Ja, hij is opgehaald en werkt. Nummer en pincode kon ik niet vinden in mijnkpn maar had ik nog analoog, op papier dus.

eind goed al goed. Maar waar ik toch slecht tegen kan is de bereikbaarheid van kpn. Het is een enorme omweg om naar een forum te moeten om daar van medewerkers suggesties te krijgen. Als ik nou gewoon even iemand had kunnen spreken, was ik zo maar geholpen geweest. En die loops met de zg. Chatfunctie met algemeenheden werkt ook niet. Er lijkt mij oprecht werk aan de winkel.

o ja, als je toch sms’t dat het ding opgehaald kan worden en me er aan herinnert dat ik de oude miet meegeven, vermeldt dan het adres nog even. Nu moest ik weer zoeken waar ik dat had gelezen (in een mail dus).

voor degenen die me hielpen, mijn dank. Voor alle anderen:  zorg voor normale benaderbaarheid.


Fijn dat het gelukt is met de ontvanger. Daar ben ik blij om. Alleen je had wat moeite om er te komen. Spijtig om het te lezen, al moet je altijd iemand aan de lijn krijgen hoor als je belt. Ik zal het in ieder geval meenemen. 

Mocht er nog iets zijn, zien we je graag weer verschijnen.Â