Skip to main content

LS,

Hedenmiddag tijdens het tv kijken een update.

Is dit niet in te stellen op b.v. "snachts?

m vr gr.Henknan

Hi @Henknan, welkom op ons forum. Als je lekker tv zit te kijken, dan is het heel vervelend als de tv-ontvanger ineens gaat updaten. Normaal gesproken gebeurt dit ook in de nacht, waarom dat bij jou overdag gebeurd is, kan ik helaas niet verklaren. Gebeurt dit vaker, of was dat eenmalig? Mocht het vaker voorkomen, zou je dan de tv-ontvanger kunnen resetten? Dit lost eventuele problemen met de tv-ontvanger in de meeste gevallen op.


Hi Ron.

2 keer,  de laatste keer heb ik dit op het forum gemeld.

Daarna een reset uitgevoerd , Alles werd geladen . hoera.

Direct daarna weer een reset en laden .

Tot op heden geen verrassingen meer.

 

 


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat het probleem tot nu toe niet weer is teruggekomen. Mocht het onverhoopt weer gebeuren, trek dan gerust aan de bel. Dan gaan we verder op onderzoek uit!


Ls,

Vorige week 4 films op 1 avond opgenomen .

Een film  van Canvas opgenomen duurde 1 uur en 55 minuten, waarvan 1 uur en 25 minuten kon worden bekeken , de rest ( het beloofde  spannende einde ) moesten wij zelf invullen.

Bij het afspelen zagen wij eerst ongeveer een half uur van een andere  film, welke werd uitgezonden voor de door ons opgenomen film.

Is hier een verklaring voor?

Met vriendelijke groet,

Henknan


Hi @Henknan, ik neem het even over van Ron!

De opnames worden ingepland op basis van de gids, als een film volgens de gids om bijvoorbeeld 20:30 begint en om 22:00 eindigt, wordt er opgenomen van 20:25 tot en met 22:05. Als de film in werkelijkheid later begint en dus ook later eindigt, dan ontstaan een situatie zoals deze :slight_frown:

De gegevens in de gids worden bij ons aangeleverd dor de zenders zelf, het is heel jammer dat een wijziging in de programmering niet/niet tijdig aan ons door wordt gegeven. Ik hoop dat het op een andere manier nog gelukt is om het laatste deel van de film te bekijken!


Hi Maja,

Het probleem waarop Ron reageerde ( update van tv cq tv ontvanger) is 2maanden geleden opgelost.

Het probleem waarop Laura reageerde ( geen complete opname) daar weet ik de oorzaak van>.

In ieder geval hartelijk dank