Skip to main content
Update

TV Ontvanger: Update naar NMC 9.0.237_1 en HTML 6.240.914

Categorie:TV ontvangers
  • June 1, 2026
  • 32 reacties
  • 750 keer bekeken
Toon eerste bericht

32 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 4, 2026

Het is geen AI bagger want de ondertiteling applicatie geeft gewoon de 888 ondertiteling. 

Je hebt alleen geen teletekst meer in terugkijken en opnames. ​@Rowi. 

Ik vind het alleen jammer dat het in het startbericht niet vermeld is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Het was mij nog niet opgevallen, maar net hier eens even gekeken en ik vind het persoonlijk dus helemaal niks die vernieuwing, omdat het gewoon lastiger te lezen is ( maar dat zal wel aan mijn ogen liggen , daar heb ik zelf geen grip op).

Verder het verder spoelen is er niet beter op geworden.

Zo zie je maar weer een verandering is nog niet altijd een verbetering.

Wie maakt toch die rare beslissingen bij KPN en vraagt zich niet af wat de klant wil.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 4, 2026

Zo ziet de ondertiteling op de TV+ boxen er ook uit. Ook live. ​@Wartywolfs ​@ivo46 ​@Rowi. 

Jasper van KPN
Moderator

Smaken kunnen verschillen, dat blijkt 🙂 Soms is het even wennen met zo'n wijziging als het er anders uitziet dan je gewend was. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Smaken kunnen verschillen, dat blijkt 🙂 Soms is het even wennen met zo'n wijziging als het er anders uitziet dan je gewend was. 

Je maak er maar wat van, maar ja toch echt vond ik de oude weergave prettiger voor mijn ogen, maar goed , niet iedereen heeft goede ogen.

En niet iedereen heeft uiteraard een oog aandoening , dus tja

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Zo ziet de ondertiteling op de TV+ boxen er ook uit. Ook live. ​@Wartywolfs ​@ivo46 ​@Rowi. 

Ja maar die heb ik dus niet

• July 4, 2026

Het is geen AI bagger want de ondertiteling applicatie geeft gewoon de 888 ondertiteling. 

Je hebt alleen geen teletekst meer in terugkijken en opnames. ​@Rowi. 

Ik vind het alleen jammer dat het in het startbericht niet vermeld is.

De term ondertiteling applicatie kan ik met de beste wil van de wereld niet koppelen aan 888 teletekst.

Wat ik op jouw afbeelding zie lijkt totaal niet op de 888 ondertiteling. Eerder de ondertiteling die ik ook via de app en website te zien krijg.