Skip to main content

tv ontvanger valt regelmatig uit als ik een radiozender op heb staan. ik heb een ARRIS TV ontvanger

Hallo @Noviomagum , gebeurt dat steeds op hetzelfde kanaal (zender), of ook op andere radiokanalen (zenders)?

 


Ik heb altijd dezelfde zender aan staan. Radio 4. Dat gaat al meer dan 10 jaar goed, maar sinds een maand of zo valt die dus af en toe weg en gaat het ARRIS kastje ook op rood. Moet ook zeggen dat de afstandsbediening en de ARRIS ook niet meer zo goed samenwerken, terwijl de TV wel goed reageert op diezelfde afstandsbediening. Weet niet of het iets met elkaar te maken heeft, maar ik meld het maar even.

 


@Noviomagum 

Na hoeveel tijd valt hij uit?

In het menu kan je instellen na hoeveel tijd hij uit mag gaan als er geen signaal van de AB is ontvangen.

Ik heb dit uitgeschakeld.

 

Heb je de Arris VIP 2952?

Deze is nog geen 10 jaar oud.😉


Af en toe, heb je regelmaat kunnen ontdekken? Op ‘rood’ wekt de suggestie dat de ontvanger gewoon uit gaat. Heb je al bij de instellingen gekeken of de ontvanger niet zichzelf na 4 uur (of zo) uit zichzelf uit zet?


Bij instellingen stond dat hij na twee uur o stand by mocht. Ik heb dat veranderd naar 4 uur. Zou goed kunnen dat het dat was. We gaan het zien. Bedankt voor de tip


@Noviomagum 

Is 4 uur voor u voldoende?


Hallo @Noviomagum ben jij toevallig een Nijmegenaar, gezien je forumnaam?

 


Vier uur achtereen staat de radio bij mij nooit aan, dus ik zou nu niets meer moeten merken. 

En ik ben inderdaad een Nijmegenaar 


Vier uur achtereen staat de radio bij mij nooit aan, dus ik zou nu niets meer moeten merken. 

En ik ben inderdaad een Nijmegenaar 

Hallo @Noviomagum , wat leuk, ik ben ook een geboren Nijmegenaar, maar woon al jaren op de Veluwe, omdat mijn vrouw daar vandaan komt.

Â