Skip to main content

Nieuwe KPN+TV BOX, werkt slecht  (valt regelmatig uit) bij aansluiting met optische link kabel naar stereo. 

Ik ervaar dezelfde storing bij radio luisteren via optische link kabel.  Radio geluid valt onregelmatig weg.  Op knop radio of kanaal kiezen dan werkt het weer even. Droevig dat ik vandaag gebeld werd door KPN na schriftelijke klacht en werd aangegeven dat ik abo kon opzeggen ipv het probleem oplossen. KPN jullie zakken door de ondergrens van service leveren.

 

Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic


beste,

ik begrijp de frustratie, het is is zo dat tv+ een erg nieuw product is en dat er toch onvoorkomelijk enkele dingen naar voren komen naar mate deze tv ontvangers langer en door meer klanten in gebruik worden en zijn genomen. zie het als iets positiefs dat ze het aanbod doen om het contract op te zeggen, anders zit je namelijk klem tussen een contractduur en een tv met een functie die niet naar behoren werkt. uiteraard wordt er hard aan gewerkt dat deze problemen verholpen worden voor zover deze in de tv ontvanger zitten.


IK heb sinds 1700 uur de tv+ ontvanger aanstaan en kijk tv.

Ik merk die korte geluidsonderbrekingen ook tijdens kijken op NPO1 en RTL4, waarbij dan ook heel kort beeld stilstaat.

 

Check gedaan of de nieuwe updates er al voor mijn ontvanger zijn, maar blijkbaar zit ik niet meer in de testgroep…..


Hoi @KPN eigen home page activeren & @groen_duiven, welkom hier.

De geluidsproblemen zijn helaas bekend. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik begrijp dat het wel heel storend is. Want het luistert niet lekker. Maar het moet binnenkort opgelost zijn na een update. Hou daarvoor onze product updates in de gaten. 


Tv + Sagecom diw 2077 valt ook steeds de radio uit. Aangesloten op av ontvanger met hdmi. Als ik dan weer een knop op de afstandsbediening indruk doet de radio het weer  Erg irritant. Lijkt een soort timer te zijn maar in de instellingen box en av ontvanger staan alle timers uit.

Iemand hetzelfde en of een oplossing?

Ja ervaar precies hetzelfde euvel.  Wat ik storend vind dat KPN  elke keer meld dat er een update komt. Daarmee geven ze de indruk dat het geluidsprobleem daarme wordt opgelost. Maar dat is niet zo de firmware update is helemaal niet daarvoor.  . KPN jullie  zakken door de ondergrens met service. LOS HET OP EN COMPENSEER VOOR WANPRESTATIE. 

 

Admin: reacties afgesplitst van dit topic en samengevoegd met je eigen topic


@KPN eigen home page activeren 

Lees a.j.b. even twee reacties terug. Dan hoef ik het niet nogmaals uit te leggen.


Sorry hoor  maar je verhaal  klopt niet PeterG  ,  soms duurr het 20 minuten, soms langer dat de radio uitvalt. Vaak einde van de middag heeft dus niets met een screensavee te maken....


Ben blij met mijn Apple-topman, kan ik tenminste de f1 kijken. Android kastje ligt er om de haverklap uit. Wat N verschrikkelijk ding.


@Radioluisteraar dat wisselt blijkbaar want bij mij werkt het ding probleemloos.