Skip to main content

ik zit al een tijd met het zelfde probleem  ik zat bij telfort ook mobiel eerst werd mijn mobiel zomaar afgesloten dit kon niet opgelost worden nu kapt mijn kasje er 3 a vier keer per dag mee nou contact lijk onmogelijk gemaakt te zijn bij kpn  alleen via een 0800 nummer dat ik met mijn mobiel niet kan bellen  ik ben aleen staand en chronische  ziek dus niet mobiel  , ik heb zo een slechte  service nog nooit meegemaakt in mijn 67 jarige leeftijd en kpn lossen jullie dit nog op? met mijn betalingen hebben julie totaal geen  moeite met incasseren  .

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Goedenavond @tjoek, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Die kunnen u vast en zeker wel verder helpen. Ik hoop dat het wordt opgelost voor u!


Hoi @tjoek . Welkom op het forum.

Erg jammer dat je deze problemen ondervindt. Wat bedoel je precies met uitvallen? Wat gebeurt er precies?

Kun je ook vertellen hoe jouw itv tuner is aangesloten? 


Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.