Skip to main content

Wij hebben de laatste tijd dat de TV ontvanger steeds uit valt. Nadat we de ontvanger uitzetten of resetten gebeurt het herhaaldelijk weer. Het lijkt steeds vaker te gebeuren  

Wat kan hiervan de oorzaak zijn of is TV ontvanger aan vervanging toe?

Goedemorgen beste wim 64 heeft u misschien een Motorola zo ja die mag u omruilen voor een nieuwe decoder. u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn. voor omruilen Motorola 🙂👍


Valt de tv ontvanger echt uit? Lampje rood of uit? Display? Of veranderd er niets aan het kastje, maar is het beeld zwart?


Beste Nick, de ontvanger valt niet uit. Maar het beeld valt weg en na verloop van tijd geeft het aan dat er geen signaal meer is


Beste Cornelis, nee het is een Arris


Goedemiddag beste Wim heeft u Experia box ook al een Reset gegeven. Zoals u vertelde is het niet goed. dan zal ik als u was toch maar kpn gratis bellen 0800 0402 🤔


Dankjewel Cornelis ga ik ze bellen 


Goedenavond @Wim 64! Ik ben benieuwd of je al telefonisch contact gehad hebt met één van mijn collega's en of het probleem opgelost is?


Hallo Shyrin, door omstandigheden heb ik nog niet kunnen bellen. Dus probleem is er nog.


Jammer, hopelijk is het ondertussen wel gelukt om met ons te bellen? Voor dit soort vragen ben je het snelst geholpen, door met ons te bellen!

Mocht het voor jou geen haast hebben, dan lees ik graag je antwoorden op de volgende vragen:

Maar het beeld valt weg en na verloop van tijd geeft het aan dat er geen signaal meer is

  • Dat is letterlijk de foutmelding: geen signaal? Of zie je ook een foutcode in beeld?
  • Ik lees dat je de TV ontvanger al gereset hebt, @cornelis48 vroeg of het modem ook al gereset is? Voor alle duidelijkheid: de TV ontvanger kun je resetten met en zonder het menu en het modem kun je handmatig resetten: heb je het ook op deze manier gedaan?
  • Hoe is de TV ontvanger aangesloten op het modem: met een kabel (zit er wel of geen switch tussen) of een Draadloze Verbindingsset (DVS)? 
    Als het via een kabel aangesloten is, heb je de kabel gecontroleerd (er in en eruit gedaan, geen knik oid in de kabel of een andere kabel getest)? Mocht het via een DVS zijn, heb je deze al eens gereset

Ik hoor graag van je en als je hulp via het Forum wenst, zie ik ook graag een ingevuld Forum profiel terug, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken.


Inmiddels gedaan en het lijkt nu goed te gaan, na resetten van de TV ontvanger 


Dan ga ik er vanuit dat het goed blijft gaan, anders horen wij het graag! Bedankt voor je terugkoppeling! :blush: