Skip to main content

Sinds een aantal weken is er bij het opstarten van de tv geen verbinding met de zenders,wanneer dat lukt

alles weer weg en krijgen we een melding geen videosignaal.Na het opnieuw opstarten of resetten val de tv weer uit of sprinkt spontaan op een andere zender.Afgelopen week was er weer een probleem met internet.Ik wordt er moedeloos van.Nu heb ik uit gevonden als we een zender te pakken krijgen,wanneer 

ik afsluit dan moet ik de tv binnen 6 uur weer aanzetten dan gaat het goed.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Palace Welkom hier en goed dat je dit meldt. Kun je me iets meer vertellen over je situatie? Welke type ontvanger gebruik je? En hoe heb je de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks op de Experia Box of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? 


Er komt zaterdag een monteur van K.P.N.Bedankt  Palace


Prima! Laat je weten hoe het afloopt? 


Doe ik,bedankt.


Bart,ik zou jou laten weten hoe het is afgelopen.Zaterdag 10-10-2020 is er een monteur van K.P.N.

geweest.We hebben alles nieuw gekregen,zoals de tv ontvanger en een nieuwe experia box.

De apparatuur en bedrading waren 18 jaar oud,vandaar allerlei mankementen.

Alles is keurig aangesloten door een monteur van K.P.N.,zonder voor de apperatuur te betalen.

Wij zijn er heel blij mee en het geeft ook rust.Toppie van K.P.N.

Bij deze groetjes Palace


Fijn om te horen dat het zo goed is opgelost. Dank voor de terugkoppeling @Palace :)


Reageer