Skip to main content

heel vervelend als je ontvanger tijdens uitzendingen 2 keer per week wegvalt en na een minuut weer werkt, tijd om verder te kijken dan KPN

Beste @DickWijmans,

Heb je de tv ontvanger eens een harde reset gegeven? 

Daarna eens aankijken wat ie dan doet, het kan best zijn dat ie een software conflict heeft. Maar misschien is het na die reset wel opgelost, welke merk tv ontvanger heb je?


het hoort gewoon te werken zonder bla bla en opnieuw bla bla, het werkte goed maar na de update is het gedaan met met het kleine kastje, in zon korte periode zoveel storing en problemen


het hoort gewoon te werken zonder bla bla en opnieuw bla bla, het werkte goed maar na de update is het gedaan met met het kleine kastje, in zon korte periode zoveel storing en problemen

Heb je het prima advies van @Dennis Schreve al uitgevoerd  en daarin wordt ook gevraagd welke tv ontvanger je hebt.


Hoi @DickWijmans,

Sorry dat ik zo laat reageer op jouw topic, door de drukte op het forum was ik daar niet eerder aan toe gekomen. Gelukkig hebben @Dennis Schreve en @jimny al goede tips gegeven!

Irritant dat de tv-ontvanger telkens wegvalt en dan weer opstart. Dit is een bekend probleem en er wordt gewerkt aan een oplossing, eventuele updates hierover kun je terugvinden in het topic over herstartende tv-ontvangers. Het kan (tijdelijk) helpen om de tv-ontvanger te resetten. Mijn excuses voor het ongemak!


dank voor reactie, ik was ZEER tevreden lange tijd over dat kleine maar zeer goed functionerende kastje, na de update is de snelheid en gemak er uit, probeer aub de werking eenvoudig en simpel te houden. groet Dick Wijmans


Reageer