Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb hetzelfde probleem als Mitchel maar het lukt mij niet om mijn ontvanger te resetten. Beeld blijft zwart en alle lampjes branden. Ontvanger reageert nergens op, alle kabels eruit en erin helpt ook niet. Nog andere suggesties?

Groet DirkĀ 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Van harte welkom @Dirk_R'veer!

Ik lees dat jouw tv-ontvanger niet mee wil werken, waardoor het resetten ook niet lukt. Welke tv-ontvanger heb je? Ik raad je aan om de tv-ontvanger te resetten volgens stap 2, daar staan ook instructies bij over hoe je dit zonder tv-menu kunt doen. Kom je daarmee verder?


Van harte welkomĀ @Dirk_R'veer!

Ik lees dat jouw tv-ontvanger niet mee wil werken, waardoor het resetten ook niet lukt. Welke tv-ontvanger heb je? Ik raad je aan om de tv-ontvanger te resetten volgens stap 2, daar staan ook instructies bij over hoe je dit zonder tv-menu kunt doen. Kom je daarmee verder?

Beste Alexandra,

Die methode volgens stap 2 had ik ook al geprobeerd, maar ook dat werkte niet omdat m'n ontvanger was vastgelopen. Ik heb vrijdagavond nog contact gehad met jullie service afdeling. Die probeerden van op afstand contact te maken met de TV-ontvanger, maar ook dat lukte niet. Als oplossing hebben wij inmiddels een nieuwe TV-ontvanger gekregen en de oude retour gestuurd naar KPN.

Groet,

Dirk


@Dirk_R'veerĀ Goed om te horen en dank voor de terugkoppeling!