Skip to main content
Beantwoord

tv ontvanger verdwenen bij verhuizing

• April 25, 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Vermoolen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

na vehuizing tv onvanger zoek geraakt 

hoe kom ik aan een nieuwe

Beste antwoord door Jose_

Goedenavond @Vermoolen!

Wat balen dat de tv-ontvanger zoek is geraakt tijdens de verhuizing. Nu kan ik het me wel voorstellen; een verhuizing is altijd wat chaotisch dus dat er iets kwijtraakt is niet zo gek. Hopelijk is de verhuizing verder voorspoedig verlopen. :blush:

Ik zag dat je jouw forumprofiel al helemaal had ingevuld en ben dus even gaan kijken; daar zag ik een notitie staan van mijn collega dat hij een nieuwe tv-ontvanger voor je heeft aangevraagd bij de afdeling Logistiek. Ik hoop dat je de nieuwe tv-ontvanger gauw in ontvangst mag nemen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2021

Goedenavond @Vermoolen!

Wat balen dat de tv-ontvanger zoek is geraakt tijdens de verhuizing. Nu kan ik het me wel voorstellen; een verhuizing is altijd wat chaotisch dus dat er iets kwijtraakt is niet zo gek. Hopelijk is de verhuizing verder voorspoedig verlopen. :blush:

Ik zag dat je jouw forumprofiel al helemaal had ingevuld en ben dus even gaan kijken; daar zag ik een notitie staan van mijn collega dat hij een nieuwe tv-ontvanger voor je heeft aangevraagd bij de afdeling Logistiek. Ik hoop dat je de nieuwe tv-ontvanger gauw in ontvangst mag nemen!