Skip to main content
Beantwoord

tv ontvanger vernieuwen

• December 23, 2020
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

mijn tv ontvangers werken niet meer optimaal, graag wil ik deze vernieuwen zodat ik meer uit

mijn tv kan halen. opstarten heeft meer tijd nodig, en heeft meer tijd nodig bij zenderwisselingen

vr.gr, Dick Derksen

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @7461BAdd07. welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Zoals @joop2011 aangeeft, zijn er inderdaad meer signalen over traag reagerende tv-ontvangers. Er wordt hard gewerkt om dit opgelost te krijgen. De verwachting is dat dit in januari opgelost zal zijn.  In dit topic vind je hier meer informatie over: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu. Mijn excuses voor het ongemak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 23, 2020

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

type arris  vip 2952 v2 is bekabeld aangesloten

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 23, 2020

De Arris 2952 is een hele goede KPN IPTV decoder.

Momenteel is het bij iedereen traag, daar komt binnenkort een update voor.

Je kan altijd de decoder resetten, meestal werkt hij daarna ook beter.  Zie hier. 

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Hi @7461BAdd07. welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Zoals @joop2011 aangeeft, zijn er inderdaad meer signalen over traag reagerende tv-ontvangers. Er wordt hard gewerkt om dit opgelost te krijgen. De verwachting is dat dit in januari opgelost zal zijn.  In dit topic vind je hier meer informatie over: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu. Mijn excuses voor het ongemak.