Skip to main content

Beste,

Ivm ons kruipende en ontdekkende zoontje van 1 jaar heb ik alle kastjes in het tv meubel uit het zicht weg gewerkt, behalve de kpn tv ontvanger, want deze heeft geen contact met de afstandsbediening als ik hem in een kastje plaats. Ivm de demontabele stroomkabel die hij in zijn mond zou kunnen stoppen, is dit niet wenselijk.

Ik zie dat jullie al tv ontvangers hebben met blue tooth, die dus wel veilig opgeborgen kunnen worden. 

Nu lijkt het zowel telefonisch als via de chat onmogelijk om de tv ontvangers te wisselen voor de nieuwe blue tooth variant, ondanks dat ik aangeef dat het me ivm de veiligheid wel heel wenselijk lijkt, en ik voel me dan ook absoluut niet serieus genomen in mijn verzoek. 

 

Graag zou ik jullie ook via deze weg verzoeken om te heroverwegen dat de ontvanger gewisseld kan worden.

 

Groet, Joël

Die krijgt u alleen als u een 4K abonnement afsluit. Anders niet. Een oplossing is om de ontvanger wat hoger te plaatsen. Zodat uw zoontje er niet bij kan.


Beste @Mr Plender Jij bedoelt waarschijnlijk de 4K ontvanger en die kan je enkel ontvangen bij een 4K abonnement dus dan zal je daar naar toe moeten overstappen.

Best logisch dat je die bij een standaard abonnement niet gewoon krijgt.

Het beste kan je het kastje wat hoger plaatsen en de kabels achter de kast bijvoorbeel.


Goedenavond @Mr Plender, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een dergelijke ontvanger krijg je inderdaad wanneer je het 4K pakket afneemt. Ik begrijp de situatie heel goed, maar we kunnen deze ontvangers niet bij elk abonnement uitgeven, hiervoor is een 4K abonnement nodig. Roos geeft hierboven ook nog wat bruikbare tips, hopelijk kan het op die manier opgelost worden om het veilig te maken voor jullie zoontje! 


Reageer