Skip to main content

Hoi,

 

zeker een terugkerend probleem, ik heb gisterenmiddag ook maar zitten wachten, kinderen kunnen nu geen tv kijken, weet uiteindelijk niet wanneer het zal gebeuren. En voor deze slechter service ook nog 10 euro betalen, niet netjes

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat is het probleem? Waar heeft u op zitten wachten?


2 nieuwe tv ontvangers. Deze zouden 24 november geleverd worden dor een koerier, nog steeds niemand geweest. Ze zijn al afgekoppeld dus op 2 plekken geen tv kijken.


Dan koppel je toch weer ff aan? 3 stekkertjes...


dat weet ik maar ik dacht heel positief misschien komen ze

vandaag laat ik het dan nog maar even staan.

Als ze vandaag niet komen sluit ik ze ook weer aan


Is het ook niet zo dat je ze zelf moet ophalen bij het dichtbij zijnde post nl punt en dan de oude gelijk inleveren?
Heb je een SMS gehad met dat ze onderweg waren? 


Hoi @Gizmodo. Welkom op het KPN Forum. Heb je de nieuwe tv-ontvangers inmiddels al in huis. Als dit niet het geval is, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je hier een berichtje achter nadat je dit hebt gedaan?


nee nog steeds niet, om 12.00 uur KPN gesproken, was wel heel moeilijk voor haar om dit opnieuw te kunnen regelen.

Komt nu morgen als het meezit, ben benieuwd.

Zoniet dan hoor je mij wel weer.

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je al een nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. :blush:


Ja het is eindelijk gelukt maar wel door dat hij door KPN ingevuld is de aanvraag anders had ik er nog steeds op zitten wachten.

Dus het is verstandig dat op de site komt te staan dat het alleen telefonisch kan via KPN en niet zelf online gaan invullen want dat werkt niet.