Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger vervangen

• December 2, 2020
  • 3 reacties
  • 234 keer bekeken

hoi ik wil graag 2 nieuwe tv ontvangers bestellen , heb nu nog 2 oude van telfort die steeds meer problemen geven .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @joeyjela. Net zoals Nick ben ik benieuwd welk merk en model ontvangers je van Telfort hebt. Als dit Motorola's zijn kan je de omruiltool op onze site gebruiken, dat is de makkelijkste weg. Als het andere modellen zijn ben ik benieuwd wat voor problemen je precies hebt, dat kan je hieronder dan toelichten. Of heb je al contact gehad op een van de manieren die Joop noemde?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 2, 2020

Dat kan via:

MijnKPN

Bellen 08000402

Chatten, zie hier

Kies televisie

Scrol na beneden en kies dat je iemand wilt spreken (de laatste)

Scrol na beneden en kies chatten.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 2, 2020

Wat is het merk van uw ontvangers? 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 4, 2020

Welkom op het forum @joeyjela. Net zoals Nick ben ik benieuwd welk merk en model ontvangers je van Telfort hebt. Als dit Motorola's zijn kan je de omruiltool op onze site gebruiken, dat is de makkelijkste weg. Als het andere modellen zijn ben ik benieuwd wat voor problemen je precies hebt, dat kan je hieronder dan toelichten. Of heb je al contact gehad op een van de manieren die Joop noemde?