Skip to main content

Dag! Wij willen graag een nieuwe tv ontvanger, omdat we op de motorola die we hebben, geen tv terug kunnen kijken. Hoe kunnen we een nieuwe ontvangen krijgen?

Beste @Luie Eva,

Je kunt de Motorola ook zelf omruilen, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat je het even weten of het gelukt is?


Beste @Luie Eva,

Ik heb niks meer van jou vernomen, is het inmiddels gelukt?


Goedemiddag @Luie Eva, welkom op het forum!

Ook ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt is om je Motorola ontvanger om te ruilen voor een nieuwer type. Laat je dat nog even weten? :blush:


Krijg ik een nieuw abbonnementnr. en pincode bij een nieuwe tv ontvanger?


Nee hoor die blijft hetzelfde. 


Ik heb met KPN kontakt gehad omdat ik problemen heb met de ontvanger, sturen een nieuwe ontvanger ik kreeg een SMS waarin stond een nieuw abonnementnr. en pincode, kan ik de nieuwe ontvanger gewoon aan sluiten zonder het nieuwe abbonnementnr. en pincode?


Kwestie van proberen maar normaal gesproken werkt het meteen.Â