Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger verwijderen uit abonnement

• August 29, 2022
  • 4 reacties
  • 730 keer bekeken

Ik wil graag een ontvanger afmelden uit mijn systeem via mijn kpn krijg ik het niet voor elkaar

Beste antwoord door Anonymous

Ik wil graag een ontvanger afmelden uit mijn systeem via mijn kpn krijg ik het niet voor elkaar

Hallo @Corrygrupper , als dat in MijnKPN niet lukt, morgen even bellen met 0800 0402.

Als dat gelukt is krijg je een keer een brief van KPN om de decoder retour te sturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • August 29, 2022

Hallo @Corrygrupper , als dat in MijnKPN niet lukt, morgen even bellen met 0800 0402.

Als dat gelukt is krijg je een keer een brief van KPN om de decoder retour te sturen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Corrygrupper. Is het inmiddels gelukt om jouw tv-ontvanger te verwijderen uit het abonnement? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 5, 2022

Je bent dan wel het opname pakket kwijt.

Dat is bij 2 KPN tv decoders namelijk standaard. 

Los is het bijna net zo duur per maand. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je! Je kan hiervoor natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)