Skip to main content

Ik heb een glasvezel aansluiting en installatie van de TV op de slaapkamer gaf constant de foutcode 843.

Na mijn 3e telefoontje werd ik super geholpen. De aansluiting via een DVS650 kan dus niet en de TV ontvanger moet dus met de super wifi via een ethernetkabel worden aangesloten i.p.v. via DVS.

Let wel op dat TV ontvanger geupdate is met laatste software

@KPN graag hiervoor een oplossing schrijven op uw site.

Met grt

TrickyDicky

Bij mij werkte de nieuwe TV+ BOX DIW7022 prima in de slaapkamer via dvs650.

Werkte, want inmiddels gebruik ik 'm in de woonkamer op 1 meter van het modem. Ook met kabel. 


Hallo @TrickyDicky de DVS wordt in combinatie met de tv ontvangern DIW 7022 niet ondersteund, hieronder een plaatje van de goede ondersteunde combinaties:

 


Bij mij werkte de nieuwe TV+ BOX DIW7022 prima in de slaapkamer via dvs650.

Werkte, want inmiddels gebruik ik 'm in de woonkamer op 1 meter van het modem. Ook met kabel. 

Bij mij werkte het ook prima.

Piet.


Bij mij werkte de nieuwe TV+ BOX DIW7022 prima in de slaapkamer via dvs650.

Werkte, want inmiddels gebruik ik 'm in de woonkamer op 1 meter van het modem. Ook met kabel. 

Bij mij werkte het ook prima.

Piet.

Dat kan wel zijn, maar het wordt niet ondersteund door KPN en als je dan klachten hebt verwijzen ze naar de tabel om het goed aan te sluiten.

 


Maar dat wil nog niet zeggen dat wij, gebruikers, op het forum andere collega klanten dan ook niet met een dvs op weg kunnen helpen. In plaats van bot te verwijzen “dat het niet ondersteund” wordt.

Op zich werkt de DIW7022 prima via dvs. (eigen ervaring, dus)

En bovendien: de oudere ontvangers via superwifi ondersteund kpn dan weer niet officieel maar ook dat werkt. (aansluitoptie 3)


Ik heb een glasvezel aansluiting en installatie van de TV op de slaapkamer gaf constant de foutcode 843.

Na mijn 3e telefoontje werd ik super geholpen. De aansluiting via een DVS650 kan dus niet en de TV ontvanger moet dus met de super wifi via een ethernetkabel worden aangesloten i.p.v. via DVS.

Let wel op dat TV ontvanger geupdate is met laatste software

@KPN graag hiervoor een oplossing schrijven op uw site.

Met grt

TrickyDicky

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Je kan het beste Zo wie zo geen DVS gebruiken.

Ze verbruiken heel erg veel energie.

En op het 230 volt netwerk zit heel erg veel vervuiling.

 

Mocht je de nieuwste DIW7022 hebben, deze werkt ook via WIFI.


Hi @TrickyDicky! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen die hier gesteld zijn. Laat je het weten? We ondersteunen het inderdaad officieel niet, maar wellicht is het toch aan de praat te krijgen met hulp van de community. 🙂


Hi Sanne,

 

Heb een Arris TV ontvanger en deze verbonden met Super Wifi via ethernetkabel + HDMI.

DVS ligt in de kast :-)


Check. Werkt het wel goed met de SuperWifi samen, of krijg je daarop dezelfde foutcode? Is de SuperWifi draadloos, of loopt er vanuit dat SuperWifi punt een internetkabel naar je modem?

Mocht je toch de DVS nog een kans willen geven, kijk dan ook op problemen met de draadloze verbindingsset. De tips daar zorgen meestal voor de oplossing, maar mochten die allemaal al geprobeerd zijn, dan ben ik benieuwd hoe het nu met de SuperWifi gaat. 


Werkt nu prima met draadloze SuperWifi :-)