Skip to main content

Goedemorgen,

Via Telfort loopt op dit moment nog mijn abonnement, dit is miv 30 september overgezet naar KPN. Omdat de tv ontvanger kapot is heb ik met Telfort afgesproken dat ik een nieuwe ontvanger zou krijgen. Daar ik echter reeds gebruik maak van de kpn mogelijkheden kunnen zij deze ontvanger niet meer via het forum van telfort regelen.

Wanneer u mij de link van dit topic toestuurd kunnen zij contact met u opnemen. Ik ga er vanuit dat de ontvangers van telfort en kpn gelijk zijn en niet gewisseld worden door het nieuwe abonnement bij kpn. mocht dat wel zo zijn dan kan ik nog wel wachten tot 30 september.

Mvrgr, Maarten

Goedemorgen Maarten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger defect is. Ik kan jouw ontvanger omruilen nadat het abonnement is overgezet naar KPN, maar zal voor jouw uitzoeken hoe we dit z.sm. kunnen verhelpen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forumprofiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash, ik heb de gevraagde informatie toegevoegd.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op dit moment twee Motorola's VIP1853 in huis hebt. Heb je al geprobeerd om deze ontvangers om te ruilen via deze link? 


Vikash, ik had deze link nog niet, heb nu mijn gegevens ingevuld en afspraak gemaakt. Bedankt voor je hulp.


@Maarten197162 Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed: