Skip to main content

vandaag wel weer de rekening van KPN, zoals gebruikelijk, na vier keer bellen nog steeds geen oplossing voor het niet ontvangen van tv boven via wifi. service een vreemd begrip bij KPN.

Overweeg daar een Digitenne-ontvanger. 


Overweeg daar een Digitenne-ontvanger. 

Lukt het aansluiten van KPN TV niet via een kabel, dan zou je voor voor boven jouw TV-ontvanger gratis kunnen omwisselen voor Digitenne. Regel dit via MijnKPN of bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.


@Huub Piket Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed verlopen. Hoe is de tv-ontvanger boven aangesloten dan? Met een draadloze verbindingsset? Ik zou je anders willen aanraden om hier even een kijkje te nemen: Storing oplossen Draadloze Verbindingsset. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten. 


Overweeg daar een Digitenne-ontvanger. 

Lukt het aansluiten van KPN TV niet via een kabel, dan zou je voor voor boven jouw TV-ontvanger gratis kunnen omwisselen voor Digitenne. Regel dit via MijnKPN of bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

@Huub Piket Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed verlopen. Hoe is de tv-ontvanger boven aangesloten dan? Met een draadloze verbindingsset? Ik zou je anders willen aanraden om hier even een kijkje te nemen: Storing oplossen Draadloze Verbindingsset. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten. 

@Huub Piket 

Heb je de problemen nu op kunnen lossen? 


TIP:

De KPN tv ontvanger kan je altijd het beste via een vaste UTP (CAT5E of CAT6) aansluiten.

Dan heb je geen problemen meer.

Kabels kan je mooi in goten en buizen, etc. wegwerken.

Wel éénmalig veel werk, maar daarna veel plezier.

En het verbruikt ook geen energie (volksmond stroom).😉


Heb nu 5 keer gebeld, alle kabels vernieuwd, nieuwe adapters, resultaat NUL.

in de factuur heb geen wijziging gezien, geen tv boven, zoals beloofd, dus conclusie:

bekijk het maar. Betaal wel uw volgende factuur, zo niet dan nergens meer enige verbinding.

policy KPN.


Overweeg daar een Digitenne-ontvanger. 

Lukt het aansluiten van KPN TV niet via een kabel, dan zou je voor voor boven jouw TV-ontvanger gratis kunnen omwisselen voor Digitenne. Regel dit via MijnKPN of bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

@Huub Piket @Pop129 

Mijn advies blijft om boven een Digitenne-ontvanger neer te zetten. Dat kost evenveel als een tweede KPN-TV-ontvanger.  


Ik denk dat we helaas niets meer horen van @Huub Piket 😣😣


Nee, dan ga ik er maar vanuit dat @Huub Piket inmiddels een Digitenne-ontvanger heeft geregeld. 


Nee, dan ga ik er maar vanuit dat @Huub Piket inmiddels een Digitenne-ontvanger heeft geregeld. 

Nee

 


Begrijp ik hieruit dat @Pop129 en @Huub Piket dezelfde zijn?


Zie hier, misschien iets voor u.