Skip to main content

Wij hebben een Arris VIP2952 V2 TV ontvanger en deze valt uit bij aanraking/verplaatsing. De voedingstekker zit er goed in, maar voelt fragiel aan. Er zit veel speling in de 12V DC aansluiting. Een herstart van de ontvanger lost deze situatie niet op. 

Goedemorgen beste even bellen kpn gratis 0800 0402 dan komt het zeker weer goed succes 😀


Hoi @onlb. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger steeds uitvalt wanneer je het aanraakt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, zoals @cornelis48 al voorstelde? Als het probleem nog steeds niet is verholpen, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo @Vikash ,

 

Ja, we hebben contact opgenomen met de klantenservice zoals voorgesteld. We kregen alleen te horen dat onze tv ontvanger nog te nieuw was om te vervangen en hebben tot op heden alleen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd gekregen. Het probleem is echter nog steeds aanwezig. 


@onlb Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. 


@Vikash Ik heb mijn KPN Forum profiel met de gevraagde informatie voorzien


Hallo @Vikash ,

 

Ja, we hebben contact opgenomen met de klantenservice zoals voorgesteld. We kregen alleen te horen dat onze tv ontvanger nog te nieuw was om te vervangen en hebben tot op heden alleen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd gekregen. Het probleem is echter nog steeds aanwezig. 

 

Ik denk dat de klantenservice niet wakker was. 🙂😁😂

Want de AB vervangen terwijl het probleem in de KPN tv decoder zit.

Ik denk dat of de voedingsadpater (plug) defect is of de KPN tv decoder VIP HMB2260.

En zo nieuw is de HMB2260 niet meer. 😉 (10 jaar geloof ik). 


@joop2011 Wij waren ook verbaasd dat we alleen een nieuwe AB opgestuurd kregen. Zelf verwacht ik dat het in de 12V aansluiting in de KPN tv decoder zit. 

NB. Wij hebben geen VIP HMB2260, maar een Arris VIP2952 V2. Geen idee hoe oud deze is. 


Een nieuwe afstandsbediening gaat dit probleem inderdaad niet verhelpen. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt ( Shop no5, Nobelstraat 5 in Zevenaar) verstuurd. Morgen na 14.30 uur kan je het pakketje ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Laat je mij weten of een nieuwe stroomadapter het probleem verhelpt?


@Vikash Bedankt, ik zal het pakketje morgenmiddag daar ophalen. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat dit het probleem zal verhelpen, maar wie weet. Ik ga het in ieder geval proberen en zal je (over)morgen laten weten of het probleem daarmee verholpen is.


Als dit het probleem niet verhelpt zoek ik voor je uit of ik een nieuwe tv-ontvanger kan toesturen. Ik hoor graag van je!


@Vikash Net de nieuwe stroomadapter opgehaald, maar helaas het probleem is nog steeds voorhanden. Zoals ik verwacht zit het probleem niet in de AB of de stroomadapter maar in de instabiele 12V connector van de tv-ontvanger. 


Wat jammer dat een nieuwe stroomadapter het probleem nog niet heeft verholpen. Ik ga voor je uitzoeken of het mij lukt om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 


Wat jammer dat een nieuwe stroomadapter het probleem nog niet heeft verholpen. Ik ga voor je uitzoeken of het mij lukt om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

 

Als ik lees wat @onlb schijft, denk ik ook niet dat een voedingsadapter (u noemt het stroomadapter) niet het probleem is.

Ik denk dat de KPN tv decoder defect is.

Als je hem aanraakt en hij valt uit, betekend dat aan de binnenkant iets los zit. 😉


@Vikash Vandaag is de tv ontvanger op een nog onbekend moment uitgegaan en zijn we zeker 15 minuten bezig geweest om de voedingsadapter op een dusdanige positie in de 12V aansluiting van de tv ontvanger te krijgen zodat de tv ontvanger weer een 'stabiele’ stroomtoevoer kreeg en kon opstarten. Hopelijk is dit een incidentele situatie en niet dat we op den duur genoodzaakt zijn om de stroomadapter met tape vast te maken aan de tv ontvanger.

 

 


@onlb Wat vervelend dat de ontvanger weer is uitgevallen, dat is zeker niet de bedoeling. Het is mij inmiddels gelukt om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Vrijdag na 14.30 uur ligt er een nieuwe tv-ontvanger klaar op het dichtstbijzijnde servicepunt (Shop no. 5, Nobelstraat 5 in Zevenaar). Daar kan je ook gelijk de oude inleveren. Vergeet je niet om een geldige legitimatie mee te nemen?


@Vikash Vandaag het ophaalbericht ontvangen en gelijk de tv-ontvanger opgehaald en geïnstalleerd. Hiervan is de 12V ingang wel stabiel. Kan het zijn dat de Arcadyan HMB2260 qua specificaties beter is dan de Arris VIP2952 V2? Het lijkt er namelijk op dat de beeldkwaliteit ook beter is.

Nogmaals bedankt voor het regelen van een nieuwe/vervangende tv-ontvanger.


@Vikash Vandaag het ophaalbericht ontvangen en gelijk de tv-ontvanger opgehaald en geïnstalleerd. Hiervan is de 12V ingang wel stabiel. Kan het zijn dat de Arcadyan HMB2260 qua specificaties beter is dan de Arris VIP2952 V2? Het lijkt er namelijk op dat de beeldkwaliteit ook beter is.

Nogmaals bedankt voor het regelen van een nieuwe/vervangende tv-ontvanger.

 

De Arris VIP 2952 is nieuwer.

Qua beeldkwaliteit ontlopen ze elkaar niet.

Dit houd in dat jouw KPN tv ontvanger niet goed was.