Skip to main content

Ik heb geen vraag maar een opmerking over de aan mij uitgegeven tv ontvanger vip5202.

Na diverse malen langdurig in de wacht te hebben moeten zitten over de problemen met de eerder genoemde tv ontvanger waar de medewerkers niets aan konden oplossen.

Nu heb ik de vip 5202 weer ingeruild tegen een “ouder” model nl  een arcadyan HMB2260.

Nu zijn al mijn problemen ineens weer opgelost, hieruit blijkt dat een Samsung tv , model UE 55JS 8500 L met een one connect mini ( hdmi poorten)  niet samen gaat met de vip5202 ontvanger.

 

Misschien is dit nuttig om rekening mee te houden voor anderen.

Hallo @bertvelden,

Wat voor problemen heb je exact ervaren? Dat maakt het wat duidelijker waarom het niet goed samengaat 😉


Het probleem was dat met aanzetten van de tv de tv het beeld langere tijd op zwart blijft, dan komt er een zwart beeld met de tekst dat de hdmi niet gevonden kan worden, dan een blauw beeld met de balk dat er vanaf 75 % weer geladen moet worden. Dit elke keer bij het aanzetten van de tv. Een ander nadeel is dat op de vip5202 geen digitaal venster zit die het kanaal of rijd aangeeft, maar dit terzijde.


Ik ondervind hetzelfde probleem bij de VIP 5202 in de aansluiting met de soundbar HW-Q70t en de one connect van samsung.